Fase 1

voor leerlingen van 2,5-4 jaar

Linken leggen tussen een rekenhandeling en een digitale tool.

In de winkelhoek de +toets gebruiken voor elk product dat gekocht wordt.

Spelenderwijs leren dat wiskundige symbolen en cijfers op digitale tools een betekenis hebben.

Spelenderwijs op digitale tools cijfers en wiskundige symbolen zoals + − = leren kennen.

Met vertrouwde digitale tools oefenen.

Een digitaal voorleesverhaal beluisteren.

Vlot bewegen op een digitaal scherm.

Vlot bewegen op een digitaal scherm met een computermuis.

Vlot bewegen met je vinger op een aanraakscherm.

Spelenderwijs leren omgaan met digitale infrastructuur.

Spelenderwijs leren omgaan met digitale infrastructuur zoals digitaal speelgoed, tablet, computer, laptop, smartphone …

Nikie De Temmerman voor SBS Zottegem
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin
Wij gebruiken cookies om onze website goed te laten functioneren en te beveiligen, en om je de best mogelijke gebruikerservaring te bieden.

Geavanceerde instellingen

Je kunt jouw cookievoorkeuren hier aanpassen. Schakel de volgende categorieën in of uit en sla de selectie op.